مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-17سياسي

تملک پادگان اردبیل در بلاتکلیفی 


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: تملک پادگان اردبیل به رغم پیگیری ها و تلاش های مستمر در چند ماه گذشته به شرایط بلاتکلیفی رسیده است.

- حسین افسانه با بیان این مطلب، اظهار کرد: تملک پادگان اردبیل مراحل سختی را پشت سر گذاشته و با هماهنگی مقامات عالی رتبه ارتش قرار بود توافق نهایی انجام شود تا خروج پادگان را از مرکز شهر شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: عده ای با طرح مسائل حاشیه ای به ویژه وضعیت تراکم در ساخت و ساز و نحوه تملک و توسعه فضای سبز و حتی اجرای معابر در این منطقه به سختی کار و پیچیدگی مسئله دامن زدند به طوری که امروز هر دو طرف در فرآیند تصمیم گیری نهایی در شرایط بلاتکلیفی به سر می برند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: ما باید مالکیت نیروی زمینی ارتش و توافق با این مجموعه را به رسمیت شناخته و به دور از طرح مسائل حاشیه ای به اصل تملک توجه کنیم چرا که پرداختن به مسائل حاشیه ای و پیرامونی هیچ نتیجه ای به همراه نخواهد داشت.

افسانه افزود: در مورد پادگان آنهایی که در میدان کار بودند، با جان و دل کار کردند اما به نظر می رسد طرح مسائل حاشیه ای آنها را دلسرد کرده و انتظار می رود در سال جدید این فضا از بلاتکلیفی خارج شده و تملک آن به صورت کامل در دستور کار شهرداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک پادگان اردبیل در بلاتکلیفی 

تملک پادگان اردبیل در بلاتکلیفی